loading...
شقایق
یللی بازدید : 3 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

 

کپسول بزرگ کننده 60 عددی مکس من


قیمت: 85000 تومان


قرص گیاهی افزایش سایز مکس من 2 MaxManII: یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آ.ل.ت تناسـ.لی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی ج.ن.سی، قدرت و سختی نعـ.وض، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انـ.زال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد.در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آل.ت تناسـ.لی (Erectile Tissues) به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Cavernosa) بهره گرفته شده است. افزودن به درازا،ضخامت و سختی آل.ت تنا.سلی در حالت نعـ.وض به صورت دائمی و مادم العمر ،افزودن به حالت شـ.ق پذیری هر چه بیشتر آ.ل.ت تناسـ.لی در هنگام تحریک ج.ن.سی (Bigger Harder Eriction) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود. مکس من 2 با افزایش گردش خون در بافت اسفنجی به راحتی مشکل نعـ.وض را حل کرده و باعث پر شدن حوضچه های اسفنجی آل.ت میشود. مکس من 2 محصولی است 100% گیاهی که هیچگونه عارضه و اثرات جانبی منفی ندارد.

 


نحوه مصرف کپسول گیاهی مکس من 2 : روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. لطفا در حین مصرف کپسول را بدون جویدن و شکستن فرو ببرید. (کپسول را با یک لیوان آب میل کنید و آن را بصورت سالم ببلعید.)
نحوه نگهداری : لطفا این قرص را دور از دسترس کودکان ، به دور از نور خورشید و رطوبت نگهداری نمایید.
واریز وجه به حساب (خرید نقدی): كه در اینصورت 10% تخفیف به خرید اختصاص یافته و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاری به دستتان میرسد. شرایط خرید به تعداد زیاد: 1- خرید 3 تا 6 عدد: واریز به حساب 20% 2- خرید 7 تا 12 عدد: واریز به حساب 25% 3- خرید بالای 12 عدد: واریز به حساب 30%


 

غدد ضمیمه (کیسه منی )
الف-کیسه منی : دو کیسه منی بین سطح خلفی مثانه و رکتوم قرار دارند. هر کیسه ی منی یک لوله پرپیچ و خم است که از یک اپیتلیوم ترشحی مفروش شده است. که یک ماده موکوئید محتوی مقدار فراوانی فروکتوز (قند ویژه منی) و ویتامین C و ساید مواد مغذی و نیز مقادیر زیاد پروستاگلاندین ها و فیبروژن ترشح می کند غده پروستان این مایع را با سلولهای اسپرم مخلوط می کند.
ب- غده پروستان : غده پروستات، یک مایع رقیق، شیری شکل قلیایی محتوی یون سیترات ، کلسیم و ویتامین B و C (بوث) سدیم، پتاسیم، فسفر، آب، گلوکز، فروکتوز، فسفات اسید، یک آنزیم لخته کننده و یک پروفیبرینولیزین ترشح می کند. در جریان خروج این مایع ، کپسول غده پروستات بطور همزمان با انقباضات مجرای وابران و کیسه های منی منقبض می شود بطوریکه مایع رقیق شیری شکل پروستات به منی اضافه می شود. قلیایی بودن مایع پروستاتی ممکن است برای بارور کردن موفقیت آمیز تخمک اهمیت زیادی داشته باشد زیرا مایع مجرای وابران به علت وجود فرآورده های نهایی متابولیسم اسپرماتوزوئیدها نسبتاً اسیدی است و لذا تحرک اسپرماتوزوئیدها را مهار می کند.
غده پروستات یکی از غدد بزرگ دستگاه تناسلی است ولی سر راه مجرای ادرار قرار گرفته، به همین علت اختلال این غده با اختلالات ادراری تناسلی همراه خواهد بود و ممکن است آسیب ببیند. از علتهای نارسایی و اختلال در غده پروستات بیماری سوزاکی می باشد که بصورت عفونت در غده پروستات ظاهر می شود. علت بزرگ شدن غده پروستات هنوز مشخص نیست ولی بزرگ شدن این غده با بالا رفتن سن همراه است و به دلیل نزدیکی به مجاری ادرار باعث انسداد آنها می شود. در این حالت قسمتی از غده برداشته می شود تا مجرای ادرار ، به حالت اول خود بازگردد. اختلالات غده پروستات اثری خیلی ناچیز روی تولید مثل دارد. بطوریکه ممکن است از قدرت و کارایی اسپرماتوزوئیدهابکاهد. اگر این غده برداشته شود تخلیه اسپرم کم یا کلاً قطع می شود ایم مساله بر قدرت و میل جنسی تاثیر نخواهد گذاشت ولی به علت کم بودن منی ممکن است مرد عقیم شود.

برخی از ویژگیها


1) افرایش سایز آلت در طول و قطر (درازی و کلفتی)  
2) تقویت بافت اسفنجی آلت و سفت تر کردن نعـ.وض(درمان مشکلات نعوض و شل بودن آلت)  
3) دست یابی به نعوض سخت هر زمان شما بخواهید و ارداه کنید  
4) تاخیر در انزال زودرس و افزایش مدت زمان نزدیکی  
5) تشدید شدت ارگاسم (رسیدن به اوج لذت جنسی) - ارگاسم طولانی تر و قوی تر

 

برای سفارش کپسول بزرگ کننده 60 عددی مکس من اینجا را کلیک کنید.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 272